Laboratoř děrných zítřků / SHADERY 2 (15.4.)
Workshop je zaměřený na vytváření shaderů pomocí node editoru v herním enginu Unity. V úvodní části se účastníci seznámí se základy ovládání shader editoru a vlastnostmi materiálů. Následně si vyzkouší interaktivní tvorbu shaderu pro Zemi pomocí postupného zkombinování existujících snímků zeměkoule.
Lektor: Pavel Kouřil
Vystudoval magistra na FI MU, kde také učil předmět Programování grafických aplikací. Po dokončení studia se šel věnovat vývoji počítačových her a momentálně pracuje jako programátor v R&D oddělení Bohemia Interactive. Ve svém volném čase se rád účastní gamejamů Ludum Dare nebo hraje a sleduje esports hry, primárně Counter-Strike.
Technické požadavky: vlastní notebook, nainstalované Unity (http://unity3d.com) verze alespoň 2018.1 (Windows, macOS). Pro Linux je možné použít experimentální buildy Unity dostupné z: https://forum.unity.com/threads/unity-on-linux-release-notes-and-known-i...
Momentálně je verze 2018.1 dostupná pouze jako betaverze https://unity3d.com/unity/beta a měla by vyjít koncem března. Pokud ne, workshop se bude konat na beta verzi.
Registrační poplatek 100 Kč
Místo:
Kdy:
Neděle, 15. Duben 2018 - 13:00